...♥♥♥ Welcome to my blog!If you want to know me better,read.those who do not,better skip.. :)) ♥♥♥...

Thursday, October 22, 2009

A moment to ponder..

    I like this cake so much.. yummy!    

             As I blew my eighteen candles,it's a proof that I'm already 18.Lady,isn't it? I'm in legal age.As one of my friends told me,I can be imprison.haha.Well, my debut is worth remembering.I celebrated it perfectly. Actually it's a dream come true.I always dream to have it. :)
            I admit,until now I still can't get over from what happened during the party until to the last hour. The dance with my father, the blowing of the candles, the danced I had with my Boy friends and especially, the time when I'm with my love ones. Actually,all the people who were invited are part of me.
            Time really flies when you're having fun. Before,I'm just making illusions about what my debut will be. Now, all I can do is reminiscing each moment and gaze the captured moments. Sadly, I didn't have the chance to have a picture taking with my besties( TANGANGERKZ, CHRAX and SESSIONISTA). I entertained my visitors that time.Besides, I don't regret. At least, they came.right?

with my lablabs.. :)

            At this moment, I'm praying, hoping, and dreaming that it will happen again. I know, I will not be celebrating my 18th birthday anymore but I believe, there are still a lot of milestone that I will gonna take.Oh! I remember,there still a wedding!LOL!Yes! I'll be having it at the right time with the right man. :)

quick-posts during the party..

             Seeing the fact that I'm already 18 years of age.There are a lot of things that mold me into better one. I want to share 18 things about me you ought to know..

1. Certified Pinkaholic
2. Plain alcoholic.(but I'm trying to remove this vice.:)
3. Chicken Monster
4. Music Lover. (even budots music will work.haha!)
5. Craving to have a laptop.
6. Simply addicted in girly stuffs.
7. Going to church every Sunday and to complete mesa de gallo is a must for me.
8. Loves beach.
9. Loves butterfly, roses and tulips.
10. Chocoholic.
11. I always dream to own a Coffee shop.
12. I can't stroll without bringing my fone and wallet.
13. I like nature haunting.
14. Dream to walk in the city of London and Barcelona.
15. Iyakin!
16. I can't sleep without making illusions. :) It's my habit!
17. I love to write and write everything.. ANYTHING.

Thursday, October 15, 2009

put your feet up...

Finally, examination is over. I can sleep whenever I want to. I can go anywhere. I can have my rest. I can watch movies. I CAN DO MY HOBBIES AGAIN.lablab! :)) okey, the thing there is, nothing to be worry. No more books to read. No more research papers. MAG-DIWANG!haha..

The permit is done!:))   
Btw, view to the fact that sembreak is in the air,I can't go home late at night because I have no Reason to do so.That's the bad thing about having a semestral break. No allowance.But its okay, I know my mama would still give me.haha.Well, during examination,the thing that I only did is to study.sudy.and study.so I don't have the rationale to get failing grades but since our major subject test is difficult!I'm saying this because I did not study?NO!it's really hard.The questions given were not tackled and I don't know why it's part of the exam.hmmp! It really made me cry all night long.I study a lot to that subject but I felt disappointed!SUCKS!OKAY.whatever will be my grades, I will accept.I did my part. :))

To prove that I really feel the season of sembreak, I want to share this pictures..
I'm with Jm.I went to their house this morning to get the pictures she took during my Debut.Aside of being one of the candles, she's the photographer also.hehe. She prepared spaghetti as our merienda!Salamat!

 Kahit walang pantulak!Busog pa rin!haha!

  Recently, she took some pictures of myself!

instead of practicing Arnis.Look what I did!haha!
even our sembreak will just take only two weeks, I would still miss my friends!
CHRAX-I had fun with them yesterday.. :))

this picture of us was taken during Debut of Anna. 
June 29,2009

SESSIONISTA-mamimiss ko din kayo! ;)


hmm.Okay.I know, sembreak is my time for my high school friends!

Sunday, October 11, 2009

Happy birthday---Fireworks!

             On the 1st day of October is my birthday.It's always worth remembering everytime I celebrate it. I guess,my birthday this year is not only woth to remember but it is one of the unforgettable moment happened to me. Aside from the reason that was my 18th birthday,it's unforgettable because I celebrated the whole day with my college friends and we spend most of our time in our school.I enjoyed it so much though something happened to me for the 3rd time.Foolishness attacked me again.haha.My body cells were just excited to see the fireworks that night.okay.for you to know,my birthday is our school foundation anniversary also.Of course, celebrating it is one of the most awaited event in our school.Back to the topic, It was night when me and my friends were hanging around.While waiting for the fireworks display,we took our dinner.Unluckily, as we eating,(sa canteen kami kumain) the fireworks started.hmp.very wrong timing. but taking our dinner is not a hindrance for us not to see the display.Some of my friends run fast.mga igno.haha. even me,I run.and because of being hurry, I forgot to STOP.LOOK.and LISTEN.As I crossed the street of our school,my friend yelled.saying the words..."yang!motor!!!" so,for that reason, I felt shock! I stopped running!I fall down.ako'y napaupo sa daan!grr. daming tao non,pero konte lang nakapansin.Mga kaibigan ko lang ata. ATA! okay. the lesson is, go away from harm. STOP.LOOK and LISTEN.and lastly, add some care for you self.eto pa, kapag birthday o kaya kahit anong event meron ka.dapat daw mag ingat lalo kasi malapit sa aksidente.hmm.pamahiin.pero totoo! Agree ako dito!haha!okay.My birthday this year was sooo happy.My sessionista barkada didn't have the plan to have tagay!MIRACLE!haha!

During my birthday,we took pictures too..some of them are:

new found friends from COLLEGE OF ENGINEERING!

emote with tagay friends.

sessionista friends...

tsaraan!picture taking with mr. EWAN!
e e eh.crush ng friend ko to.haha!isali mo nalan din ako!


^---these are some of the pictures that we had during my birthday..

my debut party pictures soon!